خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/28 - 10:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
آصفری:

«مکرون» بازیگر سناریوهای آمریکا و صهیونیست‌ها نشود

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و مکرون متوجه اشتباه خود شده؛ امیدواریم درس بگیرد و بازیگر سناریو آمریکا و رژیم صهیونیستی نباشد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اذعان به  رئیس جمهور فرانسه مبنی بر تاثیرپذیری اتحادیه اروپا از رویکردهای ترامپ در برجام، گفت: بازار ایران برای اتحادیه اروپا بسیار بکر و ارزشمند است از این رو اروپایی ها بیش از ایران خواهان توسعه سطح روابط دیپلماسی اقتصادی هستند اما سیاست ها و لابی ها آمریکا و رژیم صهیونیستی مانع برقرار این ارتباط شد.



نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس ادامه داد: سیاست آمریکا این است حالا که نمی تواند از بازار سرمایه گذاری ایران استفاده کند اجازه ندهد کشورهای اروپایی هم از این بازار استفاده کنند، متاسفانه برخی کشورهای اروپایی در زمینی بازی می کنند که سناریو پرداز و کارگردان آن آمریکا و رژیم صهیونیستی است لذا باید اتحادیه اروپا متوجه باشد هر گونه فاصله گرفتن از جمهوری اسلامی آنقدر که به اتحادیه اروپا ضرر می زند باعث ضرر ایران نمی شود.



وی اظهار داشت: در جریان تصویب برجام فرانسوی های پول های هنگفتی هزینه کردند که این سند به درستی تدوین و تصویب نشود و اکنون همان سنگ اندازی و مانع تراشی ها باعث شود که از بازار ایران دور بمانند و سرمایه ای که می توانست به دو کشور منفعت برساند، امروز بی مصرف ماند.



این نماینده با تاکید براینکه آمریکا تنها مقصر نافرجامی برجام نیست، گفت: در رأس مقصران نافرجامی برجام رژیم صهیونیستی است، این رژیم بر مکرون تسلط دارد، دیدار دو سال پیش رئیس جمهور فرانسه با نتانیاهو این امر را ثابت کرده است.



نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: امروز به دنیا توانمندی ایران در پیاده کردن سیاست ها و تاثیرگذاری در خاورمیانه و منطقه ثابت شده است و امروز رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی و مکرون متوجه اشتباه خود شده است و امیدواریم درس بگیرد و بازیگر سناریو آمریکا و رژیم صهیونیستی نباشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 308321
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار